۲۰ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۴۷

زارعی خبر داد:

استقرار ۴ ايستگاه نوروزی در دره شهر ایلام

استقرار ۴ ايستگاه نوروزی در دره شهر ایلام

ایلام-فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر در استان ايلام از استقرار چهار ايستگاه نوروزی در نقاط مختلف تفريحی و زيارتی اين شهرستان باستانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس ایلام، سرهنگ جهانگیر زارعی با بیان این مطلب گفت: با استفاده از اقدامات کنترلی، پوششی، امنیتی، انتظامی و ترافیکی سعی خواهیم کرد محیطی امن و آرام برای خانواده ها و مهمانان نوروزی فراهم سازیم.

وی فعال کردن گشت های پیاده، موتوری و خودرویی بطور شبانه روزی، همکاری و هماهنگی با دیگر ارگانهای امدادی و خدماتی، استقرار چهار ایستگاه نوروزی و سازماندهی ستاد نوروزی، کنترل ویژه در گلوگاه ها و محورهای مواصلاتی شهرستان را از دیگر اقدامات مهم و شاخص این فرماندهی در ایام نوروز عنوان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر در پایان با اشاره به اینکه دره شهریکی از شهرستان هایی است که دارای آثار تاریخی و مناطق گردشگری فراوان است از مردم خواست با سفر به این شهرستان لذت دیدن آثار تاریخی و گردشگری را برای خود و خانواده به ارمغان بیاورند.

پلیس آماده پذیرایی از کاروان های راهیان نور است

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران دراستان ایلام با اشاره به حضور کاروان های راهیان نوردر این شهرستان مرزی وجب به وجب خاک این شهرستان را به واسطه قدامگاه شهدا مقدس خواند.

سرهنگ سعید عالیپور دراین باره گفت: مصمم هستیم با برنامه ریزی و ارائه خدامت مضاعف و با همراهی سایر نهاد های دولتی، محیطی توام با امنیت و آرامش را برای مهمانان نوروزی و کاروان های راهیان نور فراهم کنیم.

وی با اشاره به راه اندازی چهار ایستگاه نوروزی ویژه این ایام گفت: این ایستگاه ها در محل هایی که دارای خلاء انتظامی هستند بر پا خواهند شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران از افزایش گشت های خودرویی و پیاده در نقاط جرم خیز و تفرج گاه های این شهرستان خبر داد و گفت: این گشت ها علاوه بر گشت های معمول دیگر ایام سال خواهد بود.

سرهنگ عالیپور با تاکید بر حضور پر رنگ پلیس در ایام تعطیلات نوروز گفت: پیشگیری از وقوع جرایم و به ویژه سرقت از منازل و اماکن اولویت کار گشت های پلیس و اسقرار ایستگاه های نوروزی است.

پیشگیری، راهبردی ترین راهکار پلیس آبدانان در تعطیلات نوروز

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان در استان ایلام پیشگیری را راهبردی ترین راهکار پلیس در تعطیلات نوروز و چهارشنبه آخر سال اعلام کرد.

سرهنگ علی مهری گفت: این فرماندهی در پی آن است تا با بهره گیری از تمام توان و تجهیزات خود، بستر مناسب را جهت برقراری امنیت و آرامش کامل شهروندان آبدانانی در تعطیلات نوروز ۹۴فراهم کند.

وی با اشاره به تمهیدات و برنامه ریزی های در نظر گرفته شده برای کاهش حوادث چهارشنبه آخر سال در این شهرستان گفت : این یگان از مدت ها قبل با کنترل دقیق گلوگاه ها، مغازه ها و شناسایی عوامل فروش ترقه و مواد انفجاری تلاش خود را در جهت پیشگیری از حوادث خطر آفرین چهارشنبه آخر سال انجام داده است.

وی تصریح کرد: فرهنگ بالای مردم این شهرستان این اجازه را نخواهد داد که افرادی با قصد سود جویی شادی و نشاط آنان را به مخاطره اندازد.

رئیس پلیس آبدانان با اشاره به این مطلب که بدون مشارکت و همیاری مردمی امنیتی برقرار نمی شود از آحاد مردم خواست تا چه بصورت مستقیم و چه بصورت غیر مستقیم که همان رعایت مسائل و نکات امنیتی است پلیس را در اجرای این وظیفه خطیر یاری کنند.

کد خبر 2516108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha